Opis
Maksimalna udobnost i sigurnost vožnje na svim terenima
MOTOR | SNAGA | TRANSMISIJA |
4,5 | 121 / 131 / 140 | T-tronic |
Landinijev najnoviji obiteljski stil, nova Serija 6C odlikuje se kompaktnim dizajnom i novom, modernom kabinom i zavidnom završnom obradom za maksimalnu udobnost i jednostavnost rada. Glavne tehničke značajke 6C uključuju 36+12 Powershift sa 3 razine, elektronički upravljane stražnje podizne ruke s nosivošću do 5400 kg i opcijski 4-brzinski stražnji kardan. Hidraulički sustav optimiziran je i dostupan je u standardnoj izvedbi s protokom od 66 l / min ili u izvedbi s zatvorenim tokom s protokom od 110 l / min. Serija 6C po želji može biti opremljena sa suspenzijom prednje osovine i kabine kako bi se poboljšala udobnost vožnje na cesti.
MASTER CLASS Kabina za neusporedivu preglednost i udobnost
Zahvaljujući dizajnu kabine s ravnim podom i širokim vratima, nova Master Class kabina nudi jednostavan pristup vozačevom sjedalu i sveobuhvatnu preglednost. Vozačev položaj s višestrukim podešavanjima ima sjedalo s zračnim ovjesom i teleskopski upravljač s podesivim nagibom koji se naginje zajedno sa instrument pločom. Glavne komande prikladno su integrirane u desnu konzolu za maksimalnu udobnost i jednostavnost rada. Interijer ima elegantan i moderan dizajn te ergonomski raspoređene kontrole. Savršeno zvučno izolirana, pod tlakom i klimatizirana, kabina Serije 6C nudi ugodno okruženje za duge sate na polju. Za dodatnu udobnost opcionalno je dostupan mehanički ovjes kabine. Krovni otvor osigurava savršenu vidljivost za rad s utovarivačem. Četrnaest moćnih halogenih svjetala pruža izvrsno osvjetljenje za rad noću.
Tier 4 Final FPT-NEF motori sa SCR/DOC tehnologijom
Serija 6C pogonjena je FP-NEF 4.5L, 4-cilindričnim turbo motorima sa 16 ventila i common rail sustavom ubrizgavanja koji isporučuje 121, 133 i 140 ks. Optimizirano elektroničko ubrizgavanje goriva i povećana učinkovitost izgaranja kombinirana sa SCR/DOC tehnologijom, dopušta ovim motorima omogućuju ovim motorima da isporučuju izuzetnu snagu uz izvanrednu rezervu okretnog momenta i uštedu goriva i ujedno zadovoljavaju Tier4 Final ekološku normu. Dual Power sistem automatski povećava snagu prilikom prijevoza teškog tereta i rada na polju pod punim opterećenjem. Poklopac motora otvara se širom te omogućuje jednostavan pristup motornom prostoru za jednostavnije održavanje.
6-125C | 6-135C | 6-145C | |
Tip motora | NEF 4 CYL CR TAA | NEF 4 CYL CR TAA | NEF 4 CYL CR TAA |
Max snaga ISO (HP/kW) | 114 / 82 | 121 / 89 | 130 / 95,5 |
Maksimalni okretni moment | 495 | 545 | 577 |
Zapremnina u cm3 / broj cilindara / br ventila | 4500 / 4 / 16 | 4500 / 4 / 16 | 4500 / 4 / 16 |
T-TRONIC transmisija sa DECLUTCH kontrolom i Power Shuttle reverzerom
T-Tronic utrostručuje 12 stupnjeva standardne transmisije (Speed Four sa 4 brzine u 3 razine), pružajući ukupno 36 stupnjeva unaprijed i 12 stupnjeva prijenosa unazad. Cijepajuće brzine prebacuju se pomoću prekidača na ručici mjenjača. Uz dodatne puzajuće brzine broj stupnjeva povećava se na 48 unaprijed i 16 unatrag. Gumb za kvačilo smješten na ručici mjenjača te reverzer smješten uz upravljač omogućuju vozaču promjenu brzina i smjera kretanja bez pritiska pedale kvačila. T-Tronic transmisija uključuje Eco Forty mod koji omogućuje maksimalnu brzinu od 40 km/h na niskih 1900 okr/min što rezultira nižu potrošnju goriva i nižu razine buke tijekom transporta. Tamo gdje je zakonski dopušteno, maksimalna brzina od 50 km / h može se postići modom Top Fifty. Modulacijska kontrola omogućuje prilagođavanje odaziva reverzera uvjetima tla i vrsti priključka.
Hidraulički sustav visokih performansi
Novi hidraulički sustav opcionalno je dostupan sa hidrauličkom pumpom zatvorenog toka (LS) sa ukupnim protokom od 110 l/min. Dostupno je do 5 para hidrauličkih izlaza sa kontrolama integriranim u desnu konzolu. Dva para hidrauličkih izlaza kontroliraju se pomoću joystick-a za kontrolu prednjeg utovarivača, dok se ostala 3 upravljaju preko poluga.
6-125C | 6-135C | 6-145C | |
A-ukupna dužina u mm | 4400 | 4400 | 4400 |
B-minimalna širina u mm | 2056 | 2056 | 2056 |
C-međuosovinski razmak u mm | 2540 | 2540 | 2540 |
D-visina do vrha kabine u mm | 2805 | 2805 | 2805 | E-visina od poda to najnižeg dijela u mm | 420 | 420 | 420 |
Ukupna težina bez utega u kg | 4700 | 4700 | 4700 |
Recenzije
Još nema recenzija.