Objavljen natječaj za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je 28. veljače 2020. godine natječaj za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblje 2019. –2023.
Korisnici mjere jesu:
- poduzeća u sektoru vina (vinarije – fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar u trenutku podnošenja prijave) koja se bave proizvodnjom ili prodajom proizvoda,
- organizacije proizvođača vina,
- udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.
Razina potpore iznosi do 50% prihvatljivih troškova i ovisi o veličini podnositelja odnosno:
- za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50%,
- za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25 %,
- za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24%.
Prihvatljive aktivnosti i troškovi unutar natječaja su sljedeći:
- troškovi izgradnje, poboljšanja, stjecanja (kupnje) nepokretne imovine radi poboljšanja iste nepokretne imovine, uključujući i kupnju zemljišta kao jedne od aktivnosti u okviru projekta s ciljem izgradnje vinarije i/ili prezentacijskog i/ili prodajnog objekta,
- troškovi kupnje novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti,
- opći troškovi povezani s izgradnjom, poboljšanjem, stjecanjem nepokretne imovine i troškovima kupnje novih strojeva i opreme,
- troškovi kupnje ili razvoja računalnih softvera i kupnje patenata, licencija i autorskih prava te registracije zajedničkih žigova.
Rok za podnošenje prijava je 30. lipnja 2020. godine.
Više o ovom natječaju možete saznati – OVDJE.